Hangar interior with glass gates. 3d illustration

Twój biznes ma się coraz lepiej? Szukaj dla siebie nowych kierunków rozwoju. Warto być tam, gdzie pojawia się najwięcej klientów. Galerie handlowe w Warszawie mają miliony odwiedzających w skali miesiąca. To wystarczający powód do tego, aby się nimi zainteresować. Kto może sobie pozwolić na taką współpracę?

Naturalna lokalizacja dla biznesu

Sprzedajesz ubrania, lub obuwie? A może jesteś prężnie działającym wytwórcą produktów regionalnych? W każdym z wymienionych przypadków możesz myśleć o lokalizacji w galerii handlowej w Warszawie. To miejsca, w których stawia się na współpracę nie tylko z największymi graczami na rynku. Klimat handlowy poprawiają także mali wytwórcy, których możesz spotkać na niewielkich wyspach. Kogo stać na podpisanie umowy? Wbrew pozorom nie tylko zagraniczny kapitał, lub polskich milionerów. To opcja dostępna dla każdego, nawet kogoś, kto inwestuje w start-up.

Dobry pomysł to podstawa

Galerie handlowe w Warszawie stawiają na różnorodność. Dzięki temu ich oferta jest odbierana przez odwiedzających jako atrakcyjna. Stąd mnogość różnych sklepów, punktów usługowych, coraz bardziej wyrafinowane punkty gastronomiczne. Sprawdź, czy branża, w jakiej działasz, jest już w konkretnym obiekcie. Jeśli nie, masz w rękach atut, który warto wykorzystać podczas negocjacji. Na starcie nie musisz inwestować ogromnych sum. Wielu przedsiębiorców zaczyna swoją przygodę z galerią handlową od umów krótkoterminowych. Można je podpisać nawet na jeden dzień, choć poleca się co najmniej miesiąc działalności.

Nie tylko czynsz, czyli ile to kosztuje?

Nie potrzebujesz wielkiego sklepu stacjonarnego? Jeśli zadowolisz się małym metrażem, czynsz nie powinien być obciążeniem dla budżetu. Jego wysokość jest uzależniona od lokalizacji – główne alejki są najdroższe, peryferia galerii mają inne stawki. Pamiętaj jednak, że to niejedyna opłata, na jaką musisz się nastawić. Przedsiębiorcy muszą się także liczyć z opłatą marketingową i serwisową. Dzięki temu wszyscy działają na równych zasadach. Mają dostęp do mediów, bezprzewodowego Internetu, ochrony budynku, wywożenia śmieci, usług sprzątających, obejmujących wnętrze galerii, lub też konkretny punkt stacjonarny.

Miejsce na reklamę biznesu

Galerie handlowe w Warszawie dają wiele możliwości. Lokując w nich swój biznes, możesz liczyć na reklamę. Za dodatkową opłatą znajdziesz się na telebimach, wyświetlających informacje o ofercie i promocjach. Przy umowie długoterminowej pojawisz się na planach galerii, rozmieszczonych w różnych miejscach. Jeśli nowy biznes okaże się strzałem w dziesiątkę, zwykle przedsiębiorca przedłuża umowę. Już kilka tygodni działalności weryfikuje, czy nasza oferta jest potrzebna klientom.

Stacjonarny punkt w galerii handlowej można połączyć ze sklepem internetowym. Będzie punktem, w którym klienci mogą wypróbować ofertę lub odebrać zamówiony towar.

You May Also Like

Ubezpieczenie telefonu – od czego możemy się ubezpieczyć i czy w ogóle warto?

Codzienność bez telefonu komórkowego wydaje się niemożliwa. Ze smartfona korzystamy dosłownie wszędzie…

Woda do biura – jak zapewnić pracownikom wodę najlepszej jakości?

Wbrew pozorom w biurowej kuchni nie powinien znajdować się wyłącznie zapas dobrej…

Busy do Anglii – dojedź tam, gdzie chcesz

Czy słyszałeś kiedykolwiek o sposobie podróżowania w systemie Door to Door? Oznacza…

Moneta z zaprzęgiem św. Mikołaja – jak wygląda?

Nadchodzące Święta dla wielu mennic stanowią impuls do wyprodukowania okolicznościowego numizmatu. Jednym…