Social Media
Businesspersons discussing and pointing at screen in office

Nawet jeśli posiadasz najlepszy produkt lub usługę (albo to i to), możesz nie odnieść dzięki niemu sukcesu. Lwia większość firm rozpada się podczas pierwszych 11 miesięcy ich działalności. Wpływ na to ma wiele czynników, ale jednym z nich jest reklama. Nawet jeśli masz to czego dany klient w tym momencie pragnie, a Twój produkt jest lepszy pod każdym względem od konkurencji, to nie masz szans go sprzedać jeśli potencjalny klient się o nim nie dowie. Na dzień dzisiejszy najłatwiej dotrzeć jest do niego przy pomocy Internetu.
Reklama w sieci zyskuje na popularności z dnia na dzień. Obecnie największą popularnością cieszą się reklamy w wyszukiwarce Google, media społecznościowe oraz e-mail marketing. Wpływa na to głównie cena. Koszt dotarcia do 1000 potencjalnych klientów nie powinien przekroczyć kilkuset złotych. Z tego też powodu wielu przedsiębiorców rezygnuje z klasycznych form marketingu na rzecz Facebooka, Google Ads lub Instagrama.
Największą zaletą reklamy w mediach społecznościowych jest rozbudowana możliwość targetowania. Znaczy to mnie więcej tyle, że materiały promocyjne wyświetlać się będą wyłącznie osobom spełniającym odpowiednie kryteria (np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania itp.). Obecność w social media ma ogromne znaczenie. Dobrze poprowadzony fanpage pozwoli na zbudowanie długofalowej relacji z klientem. Przełoży się to na bezpośrednią poprawę wyników finansowych.

You May Also Like

Rodzaje usług internetowych

W dobie powszechnego dostępu do Internetu możemy korzystać z szeregu usług, jakie…

Hurtowe wystawianie aukcji Allegro a wielowariantowość – jak poradzić sobie z obsługą sklepu?

Wielowariantowość jest bardzo istotną funkcją, dzięki której można uczyć sprzedaż wydajniejszą i…

Czy warto wprowadzać newsletter do sklepu online?

Wiele większych sklepów oferuje swoim klientom możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki…

Jak napisać ciekawy tekst na bloga?

Bloga może tak naprawdę pisać każdy z nas. Wystarczy odrobina chęci, dobry…