animacja

Praktycznie każda firma stara się pozostać w pamięci swoich klientów. Filmy reklamowe są doskonałym sposobem, aby udało się to osiągnąć. Istnieją pewne aspekty, na które warto zwrócić uwagę, decydując się na filmy reklamowe. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z treścią tego artykułu.

Co wziąć pod uwagę, zlecając animacje reklamowe?

Tworzenie animacji 2D oraz 3D zawsze poprzedza rozmowa ze studiem. Pamiętaj o tym, aby podać usługodawcy informacje na temat między innymi:
celu kampanii reklamowej,

– grupy docelowej,

– preferowanego stylu oraz techniki animacji,

– czasu animacji,

– Twojego budżetu.


Cel kampanii reklamowej to odpowiedź na pytanie, po co tak naprawdę prowadzisz marketing. Czy chodzi Ci na przykład o pozyskanie nowych klientów, czy zwiększenie świadomości marki? Określenie grupy docelowej pozwala dopasować w filmach reklamowych właściwy język, styl oraz treść. Eksperci odpowiedzialni za filmy animowane mogą również zaproponować na bazie Twojego targetu konkretne rodzaje animacji. Preferowany przez Ciebie styl oraz techniki powinny być zgodne z wizerunkiem Twojej firmy.


W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie na przykład wykorzystanie animacji 2D. Firmy odpowiedzialne za proces produkcji spotów reklamowych dysponują wieloma narzędziami. W związku z tym mogą wykonać także znacznie bardziej zaawansowane technologicznie filmy reklamowe. Jeżeli nie masz więc pomysłu na formę reklamy, niczym się nie martw.


Specjaliści mogą zaproponować rozwiązania opracowane przez nich od podstaw. Czas animacji, czyli czas trwania reklamy koreluje często z kosztem wykonania usługi. Ten ostatni aspekt związany jest natomiast z Twoim budżetem. Pamiętaj, że zbyt długie materiały mogą zniechęcać do obejrzenia ich w całości. Nie jest to jednak regułą.


Dobór studia animacji 2D i 3D


Dobór odpowiedniego studia animacji 3D oraz 2D ma ogromne znaczenie. Godną polecenia firmą, która realizuje animacje reklamowe jest na przykład InfinitiArt. Szukając usługodawcy, warto wziąć pod uwagę zarówno jego doświadczenie, jak i portfolio. Musisz także mieć gwarancję, że firma, której powierzasz usługę, przestrzega praw autorskich. Dobrze jest szczegółowo omówić to z przedstawicielem studia, a także zapoznać się z umową. Kluczową dla Ciebie kwestią może być także bezproblemowy kontakt ze studiem i jego elastyczność w trakcie współpracy. Życzymy Ci maksymalnej skuteczności z prowadzonych kampanii reklamowych!

artykuł sponsorowany

You May Also Like

Serwis maszyn przemysłowych i hydrauliki siłowej

Naprawa uszkodzonych maszyn lub systemów hydraulicznych może być kosztowna. Profesjonalny serwis naprawy…

HTML clipboard “Kody kreskowe: niepozorne bohaterki naszej codzienności”

Kody kreskowe. Te małe, czarno-białe paski, które widzimy na prawie każdym produkcie,…

Korespondencja przychodząca i wychodząca

Zarządzanie korespondencją, czyli zbieranie, sortowanie, przetwarzanie i dystrybucję listów i wiadomości, stanowi…